Promocja!

Testy psychologiczne w diagnostyce organicznych uszkodzeń mózgu

69.00 

Poprzednia najniższa cena: 69.00 .

Kategorie: ,

Opis

Testy psychologiczne w diagnostyce organicznych

uszkodzeń mózgu

 

Daty spotkań : 20.10 26.10

godz. 17.00

Czas trwania 4h

Forma on-line platforma zoom

Dostęp = 60 dni

Informacja dla studentów zaliczajacych praktyki studenckie

Certyfikat ukończenia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Badanie neuropsychologiczne ma na celu znalezienie związku pomiędzy dysfunkcją mózgu a zmienionym wskutek tego zachowaniem człowieka. Uwaga pamięć, myślenie, percepcja , tempo uczenia, koordynacja wzrokowo ruchowa to tylko niektóre funkcje dostępne w badaniu a jednocześnie zależne od funkcjonowania naszego mózgu. Szkolenie z metod diagnostycznych w neuropsychologii obejmuje omówienie funkcji centralnego układu nerwowego, schematu badania neuropsychologicznego a przede wszystkim prezentacji wybranych metod/testów do badania. Analizy przypadków przybliża zakres diagnozy neuropsychologicznej. Plan szkolenia: Neuropsychologia obszary pracy psychologa , podstawowe informacje dotyczące funkcji mózgu i zaburzeń snu, schemat badania neuropsychologicznego, wybrane metody do badania funkcji poznawczych: Wechsler Benton Bender Test Sortowania kart Wisconsin, Test uczenia się 15 słów AVLT Reya, Test figury Reya

Skala WAIS – R jest najpopularniejszym testem psychologicznym służącym do pomiaru inteligencji ogólnej u osób dorosłych. Skala składa się z 11 testów badających poziom rozwoju różnych funkcji poznawczych.Według Wechslera – autora testu – inteligencja definiowana jest jako ogólna zdolność jednostki do podejmowania celowych działań, do racjonalnego myślenia i do lepszego funkcjonowania w otaczającym świecie. Inteligencja jest pewną zdolnością która pozwala jednostce działać celowo, myśleć racjonalnie, efektywnie współdziałać ze środowiskiem. Zachowania inteligentne zależą również od czynników pozaintelektualnych: emocji, motywacji i procesów hamowania impulsów z tego względu jest cennym narzędziem wykorzystywanym również w diagnostyce neuropsychologicznej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mgr Małgorzata Kosak
psycholog, psychoterapeuta

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła Całościowe Podyplomowe szkolenie w podejściu systemowo – psychodynamicznym przygotowujące do uzyskania Certyfikatu Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Psychologicznego organizowane przez Klinikę Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Collegium Medicum UJ w Krakowie. Pracuje jako diagnosta i psychoterapeuta w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej i Poradni Zdrowia Psychicznego, prowadzi psychoterapię indywidualną i grupową dzieci i młodzieży, a także systemową terapię rodzin. Od wielu lat prowadzi dziecięce grupy terapeutyczne zarówno dla młodszych dzieci jak i starszych. Współpracuje z Pracownią Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, prowadziła badania normalizacyjne i walidacyjne narzędzi diagnostycznych takich jak: Skala Inteligencji i Rozwoju IDS – 2, Skala Inteligencji Wechslera dla dzieci – wersja V. Obecnie współpracuje z Pracownią nad dostosowaniem do polskich warunków testu komputerowego EXAT, który będzie służył diagnozy ADHD u dzieci.

 

Nadzór merytoryczny

 

 

 

 

 

 

 

 

mgr Semko Lipiec

psycholog, psychoterapeuta

Psycholog kliniczny, Certyfikowany psychoterapeuta PTP. Absolwent psychologii KUL Lublin, 20 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi młodzieżą i dorosłymi. Praca zawodowa: do 2010 roku psycholog w oddziałach psychiatrii dorosłych, psychiatrii dzieci i młodzieży, psycholog w szpitalu MSWiA w Rzeszowie, psycholog w ośrodku uzależnień. Od 2003 roku praktyka w prywatnym gabinecie, współzałożyciel NZOZ IDEA i Podkarpackiej Fundacji Ochrony Zdrowia Psychicznego, Rozwoju Psychiatrii i Psychoterapii. Biegły Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Obszary zainteresowań zawodowych to psychoterapia zaburzeń osobowości i chorób psychosomatycznych.

 

Informacja dla studentów zaliczajacych praktyki studenckie

Gabinet psychologiczny Semko Lipiec spółka Psychotec zaprasza studentów psychologii do odbycia praktyk studenckich.

 

CZTERY MODUŁY:

  • M1 PSYCHOLOGIA KLINICZNA     
  • M2 PSYCHOTERAPIA
  • M3 PSYCHOLOGIA SĄDOWA       
  • M4 PSYCHOLOGIA DZIECI I MŁODZIEŻY

Jak to działa

  1. Wybierasz interesujący Cię moduł praktyk. Pamiętaj ze jeden moduł realizuje 240 godzin praktyk.
  2. Na początek otrzymujesz obszerną prezentację kilkadziesiąt slajdów z przedstawieniem podstawowych zagadnień modułu.
  3. W ramach modułu otrzymujesz min 10 artykułów specjalistycznych z zakresu, który wybrałeś. Na koniec praktyk napiszesz esej dotyczący analizy wybranego przez Ciebie artykułu/ów.
  4. Zagadnienia będą omawiane również w podcastach, które otrzymasz.
  5. Otrzymasz ponadto dostęp do specjalistycznych szkoleń i kursów Psychotec w ramach modułu który wybrałeś. Kursy prowadzone są przez doświadczonych psychologów, psychoterapeutów, psychiatrów.
  6. Otrzymasz linki do wybranych video – inscenizowanych sytuacji klinicznych (wywiad, badanie psychologiczne, diagnoza).
  7. Twoje pytania i uwagi będziesz umieszczać na czacie, drogą e-mail oraz w ramach nagrań Q&A i Live’a z psychologiem i psychoterapeutą.
  8. Zagadnienia teoretyczne omawiane są z wykorzystaniem analizy przypadków i przykładów z pracy psychologa.
  9. Jeśli już pracujesz jako pedagog, wychowawca, opiekun, wolontariusz możesz uzyskać wskazówki od doświadczonych psychologów i psychoterapeutów na temat swojej pracy.
  10. Na koniec test podsumowujący uzyskaną wiedzę i umiejętności.

 

Praktyki studenckie ukierunkowane są przede wszystkim na zorientowanie się w specyfice pracy psychologa. Zyskasz szereg praktycznych wskazówek od osób na co dzień pracujących w szpitalach, poradniach czy gabinetach prywatnych. Pozwoli Ci to zorientować się jak naprawdę wygląda codzienność zawodu psychologa. Będziesz miał możliwość zadawania pytań dotyczących warunków pracy, zarobków, wad i zalet pracy psychologa. Wiedzę, którą zdobędziesz będziesz mógł wykorzystać w pracy z pacjentem od początku Twojej kariery zawodowej. Jest to szczególnie cenne na samym początku, gdzie większości brakuje doświadczenia i pewności siebie.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Testy psychologiczne w diagnostyce organicznych uszkodzeń mózgu”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz